piątek, 20 marca 2015

Babka płesznik

Dzisiaj chciałam przybliżyć wam pozytywne właściwości kolejnego produktu babki płesznik. Ja babkę płesznik odkryłam dość niedawno i po przeczytaniu wielu zalet jakie posiada, a także pozytywnych opinii na jej temat postanowiłam ją wypróbować. Opiszę wam jej plusy i zastosowanie, a następnie porównam do tego jak wyglądało to u mnie.






Babka płesznik pochodzi z rejonu Morza Śródziemnego, to surowiec zielarski wykorzystywany w oczyszczaniu układu pokarmowego, przy odchudzaniu i oczyszczaniu całego organizmu.
Najczęściej stosowana jest w przypadku zaparć, skutecznie pomaga je usunąć. Jej łuski chłoną wodę i uwalniają śluz, który pomaga w przesuwaniu masy kałowej w jelitach, stymuluje prawidłową pracę jelit. Babka płesznik jest także źródłem błonnika, co sprzyja wzrostowi dobrych bakterii w jelitach, wpływa to pozytywnie na funkcjonowanie całego organizmu.




Będąc na diecie postanowiłam wypróbować cudowne działanie tego preparatu.
Po pierwsze jak go przygotować?
- do szklanki wsypuję 2 łyżeczki nasion
- zalewam sokiem pomarańczowym ( sok możemy wybrać jaki chcemy, można też zalewać po prostu wodą)
- czekam kilka minut - nasiona zaczynają pęcznieć i pokrywają się żelem
- mieszam jeszcze raz i można pić :)

Babkę płesznik zaczęłam pić jakoś dwa miesiące temu, faktycznie zauważyłam pozytywne zmiany, zdecydowanie poprawiło się moje trawienie i nie mam problemów z zaparciami. Jeśli chodzi o zrzucanie kilogramów to oczywiście spadają w dół ale to też zasługa całości mojej diety. Uważam jednak, że jest to produkt wart przetestowania, szczególnie jeśli mamy problemy z trawieniem, babka płesznik będzie też dobrym pomocnikiem diety.


A tutaj można znaleźć błonnik łuski babki płesznik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze. Motywuje mnie to do dalszego pisania :)