wtorek, 24 marca 2015

Jak tracę kilogramy

Dzisiaj chciałam wam trochę przybliżyć moją przygodę z odchudzaniem. Odżywiam się zdrowo od ponad roku i przez ten okres schudłam 13 kilo, zdecydowałam się chudnąć powoli ale skutecznie zmieniając moje najgorsze nawyki.

W zwykły dzień zazwyczaj zjadam około 5 posiłków, ze względu na pracę często nie ma czasu żeby przygotować czasochłonne posiłki dlatego ratuję się owocami, warzywami, sałatkami i jem ciemne pieczywo.




Moje przykładowe najprostsze menu, kiedy nie mam czasu na gotowanie :
śniadanie - kromka chleba z masłem, wędliną, sałatą i pomidorem
II śniadanie - sałatka z papryki, sałaty, słonecznika, marchewki
III śniadanie - banan
obiad - kurczak +mizeria
podwieczorek - serek wiejski, jajko
kolacja - raczej nie jadam



Jeżeli jestem głodna nie żałuje sobie, wcinam większe porcje, czasem zamiast banana pozwalam sobie na kawałek czekolady. Uważam, że nie można sobie całkowicie odmówić nawet tych niezdrowych produktów bo w końcu nie wytrzymamy i zrezygnujemy z diety.

No i oczywiście oprócz zmiany nawyków żywieniowych trzeba też wprowadzić trochę ruchu, ja wybrałam bieganie. Biegam jakieś dwa lub trzy razy w tygodniu po około pół godziny, nie jest to dużo i bez problemu można znaleźć te pół godziny w ciągu dnia, wystarczy trochę chęci.

Jestem zadowolona z rezultatów, pomimo tego, że kilogramy lecą powoli to wiem, że za szybko nie wrócą. Motywuje mnie to do dalszego działania i dbania o siebie, szczególnie, że idzie wiosna, a ona daje dużego kopa energetycznego. Tak więc do roboty, traćcie kilogramy jedząc zdrowoikolorowo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze. Motywuje mnie to do dalszego pisania :)