piątek, 19 czerwca 2015

Ewa Chodakowska - motywuje do działania



Dzisiaj będzie trochę więcej na temat aktywnego trybu życia. Mówi się, że sama dieta nie jest wystarczając trzeba się jeszcze ruszać. Zdecydowanie zgodzę się z tym stwierdzeniem chociaż przyznam się też, że czasem dopada mnie lenistwo.



Postanowiłam poprawić moją aktywność i zabrałam się za ćwiczenia z tak popularną ostatnio Ewą Chodakowską. Muszę przyznać, że na początku podchodziłam do niej dość sceptycznie ale po kilku ćwiczeniach zmieniłam zdanie. Okazało się, że ćwiczy się całkiem przyjemnie, a wypowiedzi Ewy Chodakowskiej faktycznie motywują do działania.

Chciałam podzielić się z wami moją opinią i zachęcić was także do działania. Dzięki pysznym i zdrowym potrawom i ćwiczeniom będziemy wyglądały dużo lepiej i tak też się czuły. Ćwiczenia wpływają na samopoczucie i uwalniają endorfiny, na prawdę warto. Jeżeli jesteście zabiegane i zapracowane spróbujcie znaleźć chociaż 2-3 godziny w  tygodniu. Jedyne co możecie stracić to kilogramy:)

 A na koniec jeszcze przepis na pyszny zielony koktajl, do którego zainspirował mnie nowy magazyn wydany przez Ewę. Potrzebujemy jarmuż, cytrynę, pomarańczę i jabłko. Wszystko razem blendujemy i delektujemy się smakiem przepysznego i zdrowego koktajlu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze. Motywuje mnie to do dalszego pisania :)