czwartek, 6 sierpnia 2015

Przepis na pizze z tortilli




Kto ma ochotę na pyszną i prostą pizze? Wystarczy przygotować składniki wrzucić do pieca i gotowe! Nie musimy męczyć się z przygotowywaniem ciasta i czekać, aż się upiecze bo zamiast ciasta używamy tortilli :)


Ja tortille kupuję zwykle w Biedronce, jest dobra i ma atrakcyjną cenę, polecam :) Sprawdza się u mnie często do szybkich obiadów, można wrzucić do niej co mamy pod ręką i zawinąć. Tym razem postanowiłam ją wykorzystać i zrobić z niej pizze :) Przepis będzie ciekawy także z innego względu, moja pizza będzie trochę na słodko bo jednym ze składników będzie gruszka :)

No to lecimy, potrzebujemy:
tortille
gruszkę
cebulę
ser gorgonzola, może być też inny ser np. parmezan
masło 2 łyżki
miód  2 łyżeczki

Włączamy piekarnik żeby już nam się nagrzał, tortill jest cienka i dość szybko się przypieka dlatego spokojnie starczy nam temperatura 120 -130 stopni Celsjusza. Teraz zabieramy się za cebulę :) Smażymy ją na maśle, dodajemy także miód i czekamy aż puści soki, mniej więcej 5 minut. Następnie kroimy gruszkę, jak nam się podoba możemy zrobić plasterki lub inne kształty, wszystko zależy od tego jak chcemy ozdobić naszą pizze. Tortille posypujemy potartym serem, nakładamy cebulę i gruszkę, znowu posypujemy z góry serem i wstawiamy do piekarnika na 5-10 minut. Musimy uważać żeby tortilla zbyt mocno się nam nie przypiekła, czas pieczenia nie musi być długi zależy nam tylko na tym aby rozpuścił się ser i wszystko było lekko chrupiące.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze. Motywuje mnie to do dalszego pisania :)